ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




15 Haziran 2014 Pazar

23:09 0

Ne kağıt kalemsiz olmayı bilir
Ne de ben sensiz kalmayı
Neden bir dert biter diğeri gelir
Ateştir bu iyi bilir yakmayı

Kuşları anladım da senin
Kanatların yok 
Nasıl uçtun da gittin
Kırık cam misali hatalarım acıtır
Seni böyle mi kaybettim

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun
Susmuşum.
Bak bana mahvolmuşum
Senden kendimi almayı unutmuşum.

Bul beni kaybolmuşum.
Gecem günüme karışmış
Bir hoşum.
Sanma ki sarhoşum
Ne var ne yoksa yıkıldı içimde 
Bomboşum.

Ne gün güneşe doymayı bilir
Ne de ben sana bakmayı
Uyutsun gece beni sevmesem de 
Sensiz hayaller kurmayı

Dikenleri anladım da senin
Çiçeklerin vardı 
Nasıl soldun da gittin
Fırtınam oldun yıkıldım ben
Söyle seni böyle mi kaybettim?

Bul beni kaybolmuşum
İzim silinmiş dilim suskun
Susmuşum.
Bak bana mahvolmuşum
Senden kendimi almayı unutmuşum.

Bul beni kaybolmuşum.
Gecem günüme karışmış
Bir hoşum.
Sanma ki sarhoşum
Ne var ne yoksa yıkıldı içimde 
Bomboşum.





Güneşi Beklerken 49. bölümde çalan şarkı
Güneşi Beklerken son bölümde çalan şarkı

Kaçak Gelinlerde çalan şarkı

0 yorum