ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




9 Aralık 2014 Salı

17:30 10
 Kalben kendi adını taşıyan ilk albümüyle 15 Şubat'ta dinleyicisiyle buluşacak. 
Altta kulaklarımıza ilk kez misafir olduğu Sofar kaydı ile yeni düzenlemesini bulabilirsiniz:

Yatak bos,
Oda bos,
Ev bos.
Duvarlara vuran isik
Yuzumde karanlik.
Yine mi sen ,
Bayram gunu gibi gelen?
Kacamadim,
Kulleri hala sicak.
Kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak
Oluyor
Her sokak.

Hicbir sey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de ev
Sen de birak her seyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Bogulur gibi yeniden
Her gece her gece
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim?

Azalirken azalirken
Kapilar ardinda
Kactigim zamanlar
Bosvermistim aslinda
Yikilirken kumdan kalelerim
Birer birer karsinda
Zirhi paslanmis bir kahramn gibiyim


Hicbir sey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de...
Sen de birak her seyi
Sadece beni sev.


Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Bogulur gibi yeniden
Her gece her gece
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim
Dogalim mi sevgilim?


Kalben'in tüm şarkı sözleri için tıklayın.






10 yorum:

  1. süper bir parça. ilk dinlediğim andan itibaren vuruldum. dinlemekten sıkılmayacağım şarkılar listesinde yerini aldı. tebrikler....

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem bir yorum, muhteşem bir ses, muhteşem sözler...Defalarca dinledim, yine de dinlerim...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. insanı alıp bi yerlere götürdüğü gibi orda bırakan bi şarkı sanki.. defalarca dinlesende bıkmanı sağlayacak herhangi bir sebebi yok. küçük şeylerle yetinebilen insanların duygularını melodileştiren bu güzel kadına sonsuz teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. aşk beyindeki en ilkel kısma tesir edermiş. bu sebepten kontrol kaybedilirmiş. bu histen artık nefret ediyorum. canım acıyor

    YanıtlaSil
  6. ay kalbenin sarkıları harika cok beğendim

    YanıtlaSil
  7. Bu çok güzel

    YanıtlaSil