ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




18 Mart 2015 Çarşamba

16:22 6
Albüm de taze taze geldiğine göre yeni kayıtları da eklemenin vakti geldi. Altta yeni düzenlemesiyle 'Saçlar'ın akustik versiyonunu bulabilirsiniz.
Kalben'in tüm şarkı sözleri için tıklayın.

Her yerde saç var, yerlerde saçlar
Kimin bu saçlar
Bilemiyorum
Uyandığımda, yabancılarla
Ee kendi evimden de gidemiyorum

Sandım sen varsın
Yok öyle değil
Özür dilerim diyemiyorum

Ben olsam almam beni
Adamdan saymam beni
Uzun uzun soymam beni
Deli miyim

Ben olsam bakmam bana
Bi' çorba bile yapmam bana
Tüm bunları sen öğrettin bana
Sevgilim


Klibi de geldi:


6 yorum:

  1. deniz tekin guzel soyluyor bu sarkiyi cidden

    YanıtlaSil
  2. şarkı bence çok komik heryerde saç var ne ya çok saçma

    YanıtlaSil
  3. şarkı bence çok komik heryerde saç var ne ya çok saçma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) saçlar bir metafor olarak kullanılmış. kimin bilemiyorum diyor.
      şarkıya laf yok

      Sil
  4. 60 yıllık hayatımda dinlediğim en berbat şarkı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ... tüm bunları sen öğrettin bana ... iyi misiniz şarkı şahane

      Sil