ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




28 Şubat 2013 Perşembe

17:23 0


Mehtaba daldık, zamanı geçtik biraz.
Toprağa kazınmış, yoksa bunun ismi mi aşk?
Fırtına koptu, bizi süpürdü biraz.
Geçmişte kaldı, boşuna mıydı tüm o telaş?

Hava hiç olmayacak bir yerde
Söylenmiş sözler gibi bugün.
Kalbinden geçeni,
Tutamadı döktü içini, 
Bütün bütün.

Mehtaba daldık, zamanı geçtik biraz.
Toprağa kazınmış, yoksa bunun ismi mi aşk? 

Fırtına koptu, bizi süpürdü biraz.
Geçmişte kaldı, boşuna mıydı tüm o telaş?


Hava hiç olmayacak bir yerde 
Söylenmiş sözler gibi bugün,
Kalbinden geçeni,
Tutamadı döktü içini, 
Bütün bütün.

Mis kokulu anılarımdan vazgeçtim.
Ben aşıktım, sen çok şıktın, sevemedim.
Ne deftermiş sayfalarını kapat kapat, 
Kapat kapat bitiremedim.



Hava hiç olmayacak bir yerde
Söylenmiş sözler gibi bugün.
Kalbinden geçeni,
Tutamadı döktü içini, 
Bütün bütün.

Tadın mı kaçtı,
Yaranı deşti mi bu taş? 
Konuyu kapattık; ama  
Unutulur mu bu yaz? 



0 yorum