ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




19 Mart 2013 Salı

19:40 0
Kargo'nun 'Gelecekle Randevum Var' albümünden Zuhal Olcay ile olan düeti: 'Bize Ait'. 



Bize ait bir dil olsun,
Kimse anlamasın.
Bir sen anla bir de ben.

Bize ait bir renk olsun,
Kimse görmesin.
Bir sen gör bir de ben.

Sarıldım rüyana, koşuyorum.
Seni anlatan kitaplar okuyorum.

Kimseler görmeden,
Kaçıp gitsek burdan,
Tükenmeden.
Kimseler olmadan,
Yaşlansak sen'le,
Vakit varken.

Bize ait bir ses olsun,
Kimse duymasın.
Bir sen duy bir de ben.

Bize ait bir suç olsun,
Kimse bilmesin.
Bir sen bil bir de ben.

Sarıldım rüyana,
Koşuyorum.
Seni anlatan kitaplar okuyorum.

Kimseler görmeden,
Kaçıp gitsek burdan,
Tükenmeden.
Kimseler olmadan,
Yaşlansak sen'le,
Vakit varken.

Sarıldım rüyana, koşuyorum.
Seni anlatan kitaplar okuyorum.


Kimseler görmeden,
Kaçıp gitsek burdan,
Tükenmeden.
Kimseler olmadan,
Yaşlansak sen'le,
Vakit varken.



0 yorum