ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




7 Nisan 2014 Pazartesi

21:29 0
Ne zaman yeni haberlerini duyacağız Kreş'in diye düşünürken grubun solisti Serkan Ferat'tan şöyle bir çalışma Facebook akışıma düşüverdi, solo çalışmalar yolda gibi:


Zorla güzellik hiç olmaz.
Bam teli kopan saz çalınmaz.
Zaman herkese bir ayna,
Haklı haksız çıkar ortaya.
Alemin hali tepetaklak.
Kendini bilmez, çizer zigzag.
Hangi yalan karın doyurmuş,
İnanan kurda kuşa yem olmuş.

Gel anlat, anlat bana.
Zemin kaygan, düşen kalkan.
Gel de çık işin içinden.
Gel de çık işinden.
Terazi eski, yadigar dedemden.
Gel de çık işin içinden.

Veresiye aşk hiç olur mu?
Romeo duysa taş olur mu?
Cüceler birgün dev olursa,
Adelet yerini bulur mu?

Zorla güzellik hiç olmaz,
İnceldiği yerden kopsun.
Buz gibi aramız mesafeli.
Kumdan kale yıkılmış belli.

Gel anlat, anlat bana.
Zemin kaygan, düşen kalkan.
Gel de çık işin içinden.
Gel de çık işinden.
Terazi eski, yadigar dedemden.
Ah, ah.

Aldı beni bir düşünce,
Gel gecelere sar.
Toplandı üstümde tüm bulutlar.

Aldı beni bir düşünce,
Gel gecelere sar.
Toplandı üstümde tüm bulutlar.

Gel anlat, anlat bana.
Zemin kaygan, düşen kalkan.
Gel de çık işin içinden.
Gel de çık işin içinden.
Terazi eski, yadigar dedemden.




0 yorum