ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




12 Ağustos 2020 Çarşamba

13:00 0

Sufle, Ankaralı gruplardan.
 'Köprüaltı' şarkısını yeniden yorumlamalarıyla hatrı sayılır bir tanınırlığa ulaştılar. 2013'ten bu yana baktığımızda dinleyicilerine kaliteli ve 'bakkal' müziği olmayan, sadece cover ile yetinmeyen bir grup olduklarını ispatlayan grup 'Pus' albümlerinin üstüne yeni teklilerle ve 'Geri Geri Maraton Koştum' albümleriyle yollarına devam ediyorlar. . Ürettikleri şarkılara son olarak 'Hissettin mi?'yi ekleyen grup Apple Music ile ortaklaşa parçalarını sundular.




Nasıl çarpardı kalbim Bir dokunman yeterdi Saatim kaç, yıl kaç Sorsan bilemezdim Nasıl titrerdim sanki Bana bir sır vermişsin Elimi ilk kez tuttuğunda Hissettin mi Yok, yok ben zaten Uçurumlarda uyanmaya hevesliydim Nasıl beklerdim bilmem O habersiz gecelerde Epeyce sarsıldım sen de Hissettin mi Aah hissettin mi Aah ta yürekten Aah hissettin mi Aah Kan ve ter karışımı kaplıyorsun içimi Bu ne beter acıymış sen de hissettin mi Eski sevgili yarası bu yiyip bitirdi bizi Bu ne beter acıymış sen de hissettin mi

0 yorum