ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




5 Aralık 2020 Cumartesi

23:25 0

 Hoop... Işınlanıyorum 2011 yılına. İlk TNK konserime. Bursa Atatürk Anadolu Lisesi'nin bahçesinde verecekleri konser gününün sabahı Heykel semalarında büfelerden birinde Caner Karamukluoğlu ile Onur Ertem'i görüyorum. 1.3 megapiksel telefon kameramla anılarıma bu flu fotoğraf ekleniveriyor. 




'Esen meltemi hiç bu kadar hissetmedim... Sonunda bir yeşil bulunmaz... Rüzgarım pes etti...' la la la.


Caner'in sesiyle TNK ile özleşmiştik ki 2019 yılında çıkardıkları 'Kanatlarımdan Tutma'nın ardından karantina albümü 'Manik Depresif' geldi.

Daha önceden albüm kayıtlarına girmeyen 'Vazgeçtim' ile sevilen şarkıları 'Sıra Bizde' ve 'Kalpsiz' yeni düzenlemeleri ve akustik versiyonları ile albümde kendine yer bulan şarkılardan.

İlk video klip 'Sen de Yan'a geldi.

Sizi 'Kolay Olacaktı'yı dinlemeye davet ediyorum. İyi haftasonu kısıtlamaları herkese. 










0 yorum