ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




24 Haziran 2019 Pazartesi

14:23 0
Jabbar'ın burda yer alması belki pek yerinde olmaz, çünkü kendisi artık dinleyicisini bulanlardan. Ancak uzunca bir zaman geçmesine rağmen bu harikulade şarkısı hala beklediğim dinleyici sayısına ulaşmış değil.
O zaman gününüzü hareketlendirsin, sizi harekete geçirsin.


İstemek yetmiyor
Uçmak için Kanat çırpmak lazım Üstünden geçmişin Yaşadım kaç sene Ne bilmişim Aklımı zorlasam Neden niçinle bu iş olmuyor Hayat sensiz de gülüp oynuyor Kırılsa da kalp kolay kolay Artık onun sözü geçmiyor Hayıflandım durdum kendime Oturdum düşündüm Konuştum eski benle Sonra baktım bana İyi gelmiyor Kalk dedim gidiyorsun Cesaretsizce bu iş olmuyor Boşa koymam artık dolmuyor Yıktı geçti deli fırtına Dindi daha da beklenmiyor Neden niçinle bu iş olmuyor Hayat sensiz de gülüp oynuyor Kırılsa da kalp kolay kolay Artık onun sözü geçmiyor

0 yorum