ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




28 Ağustos 2019 Çarşamba

18:29 0
Yeniden yorumlanmaktan usanmış eski şarkılar, yeniliğe doğru adım atılamayan müzik piyasası karnını rap müzikle doyurmaya çalışırken rap müziği tüketemeyenler için geç kalınmış bir dinleyicisini bekleyen şarkı. Emre Akbay döktürmüş, No Land'dan Kamil Hajiyev katıklamış: Tohumlar. Emre Akbay'ın Haziran ayında çıkarmış olduğu 'Düş Kuşu' albümünden, Sofar İstanbul stüdyolarında canlı performansı karşınızda.



Son bir nefeste tuttum hayallerimi
Boğulmadan tut, elimi
Ben bu gidişle göremem gözlerini
Kapanmadan gör, içimi
Son bir nefeste tuttum hayallerimi
Boğulmadan tut, elimi
Ben bu gidişle göremem gözlerini
Kapanmadan gör içimi

Ne vardı ki yüzeydeyken
Yerin de altında bir yerde 
Çürüyorum bu topraklarda
Tohumlar saçılmışken
Çürüyorum bu topraklarda 
Tohumlar saçılmışken

Tüm dikkatimi yaşamaya vermiştim
Ben ölmeyi böyle uzun bilmezdim
Tek bir nefes daha kalbim için
Belki de son
Kararmadan gör içimi

Ne vardı ki yüzeydeyken
Yerin de altında bir yerde
Çürüyorum bu topraklarda 
Tohumlar saçılmışken
Çürüyorum bu topraklarda 
Tohumlar saçılmışken

0 yorum