ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




5 Şubat 2016 Cuma

19:34 0

 Kalben'in kendi adını taşıyan ilk albümü, 15 Şubat'ta müzik marketlerde raflarda yerini alacakken ben de albümdeki daha önceden zaten kulağımıza çalınmış şarkılarının sözlerini sunmaktan büyük bir sevinç duyuyorum efendim.



 
Kalben - Çorap Sözleri
Aç değil açık değilim 
Kaçığım çorap gibi kış gününde
Ufaldım ezildim öldüm de dirildim ah önünde
Neden istiyorsun uzaklara gitmemi
Neden götürmedin bi' çay bahçesine
Ne bir sinema ne de Burgazada oldu ömrümde

İçi su dolu odalarda boğulduk cümlelerde
Ayrılmak için aradığım cümle ner'de?
Kutularda, bavullarda ve kolilerde
Ayrılmak için aradığım cümle hangi çekmecede?







Kalben - Taşikardi Sözleri
Yaşamak güzel bildiğin gibi
Hiçbir şey değişmedi gittiğinden beri
Halılar yerde, lambalar eski
Aynalar bomboş, ayaklar yalnız

Bağır çağır ağlıyor üst komşunun kızı
Altında çırılçıplak gülen biz değil miyiz
Bağır çağır ağlıyor üst komşunun kızı
Altında çırılçıplak gülen biz değil miyiz artık

Ayrılık sarar beni artık,
Ayrılık ayrılık ayrılık dinler
Günün nasıl geçti
Yemekte ne vardı
Boşver bunları öpüşelim

Kalır geride sevdiğim küçük şeyler sana dair
Sesin uçup giderken pencerelerden

Arkadaşlar sorar, bu sorular yorar kalbi
İyi gelir taşikardi anlarsın bittiğini








Kalben - Fırtınalar Şarkı Sözü 
Sana benziyor sevdiğim herkes
Başıma gelmedi böylesi bir kez
Zannettiklerim oldu, inandıklarım
Anlattıklarım vardı ve de anladıklarım
Aradım, ararken bir anda bulduklarım oldu
Ama sen hiç yoktun

O güzel yüzü görmek için uyanıp gece yarısı
Susuz kalmış dudakları aralanır hemen arası
Ya bana gülümser ya da bir şey der
Yaşıyorsak eğer
Yaşıyorsak eğer
Böyle yaşamak her şeye bedel

Senden başkası kimmiş, neymiş bilmiyorum
Birileri zile basmış 
Yok ben duymuyorum
Fırtına çıkmış göğsünde dinliyorum seni sevgilim

Büyük aşklar hep bitermiş
Tamam korkmuyorum 

Atlarıyla gel diyordu ben gitmiyorum
Soruları sorunlara çarptım 
Sana bölmüyorum beni 
Sevgilim, sevgilim, sevgilim






            

Kalben - Sana Ne Oldu Sözleri
Sana ne oldu?
Köpekler mi kovaladı gece gece?
Adamlar mı takip etti adım adım
Yarım yamalak yüzün, sesini duymadım
Sana ne oldu?
Sana ne oldu?
İçine atma habire
Anlat biraz
Hadi dans edelim
Allah ne verdiyse tango ve vals
Sana ne oldu?
Sana ne oldu?

Yarım yamalak yüzün, sesini duymadım
Elimi tutmadın
Kayıp gider yıldızların gözlerinden
İçine atma habire
Anlat biraz
Hadi gel dans edelim
Allah ne verdiyse tango ve vals
Sana ne oldu?
Sana ne oldu?








Kalben - Ömür Geçmez Sözleri 
Kalben'e nakaratta Mabel Matiz de eşlik ediyor


Düşer yüzün 
Yüzünde bir hüzün kalır
Tebessümün bana küser
Hikayenin içinde kırk tilki döner
Değmez sana kuyrukları bana değer

Gençlik biter, alışkanlıklar düşmana keser
Evler, otobüsler, bankalar ve ofisler
En bildiğin yolda yaprak döker bahar 
Ve sen kaybolursun 99 kere

Bugün sensiz, bugün sensiz geçmez 
Bu yeşiller, maviler on para etmez
Ne yapsam yetmez, yetmez, yetmez
Bugün sensiz, ömür sensiz geçmez







Kalben - Doya Doya Sözleri
Yetmiş kilo derdim var
Anne bana simit al
Neden burda değilsin, rahat bir yerde misin?

Yetmiş kilo derdim var
Baba bana kavun al
Kavunu da hiç sevmem
Sen bunu bilir misin? 

Dinlemiyor insanlar, bence anlatamadım
Derinimde yaram var, bence saklayamadım
İlişiyor şeytanlar, nehirleri içimde
Hoşt köpekler deyip de kafayı dağıtamadım

Ah güvercinim, beyaz eşim, tek dişim
Sevemiyormuş meğer katı kalbim doya doya
Ah seviştiğim, sevildiğim, yenildiğim
Değemiyormuş meğer taş ellerim doya doya







Kalben - Aramızda Sözleri
Çıkıp giderken, çekip giderken dur
Aramızdan akıp giden ince sudur

Çıkıp giderken, çekip giderken dur
Aramızdan akıp giden
Ve bakmadan omuzlarına
Sarılmadan ellerine
Nedensiz bir anda

Bir şey var aramızda 
Hem siyah hem beyaz
Bir şey var aramızda
Tüm dünya yanımızda








Kalben - O Ye Bebek
Bana öyle sarma, böyle sar
Sonra da yak, canımı yakmak yerine
Yapayalnız gecelerde yürüyor kızlar
Tıkırdıyor İstiklal'de

Pencerelerde eski erkekler 
Gözlerinde bedelli askerler
Sabun kokar avuçları
Yeni alınmış kaşları
Burnum akar, biri çeker
Bu sıra böyle uzar gider
Saldırır sesim, büyür ellerim
Seni görmedim, seni görmedim

Aldatmadın, aldanmadım
Umutsuzdu inanmadım
Kırkı çıktı, çanta topladım
Islak saçım, üşür başım
Kirli konuş benimle
O ye bebek
Yana yana bitmek gerek

Burnum akar, biri çeker
Bu sıra böyle uzar gider
Saldırır sesim, büyür ellerim
Seni görmedim, seni görmedim








         

Kalben - Yol Sözleri 

Geceden düştüm yola
Vardım bir garip hana
Ne ana var ne de baba

Sırtımda bir hançer 
Elimde bir yara
Kalbim kanar kanar
Düştüm 
Yola bak dedi yola 
benzemez o iki kola 
Kavuşsa da kavuşmasa da 
Akar ince ince 

Ağacına taşın ve derin suların
Aldığı gibi olabilirsin dedi
Sinendeki hasreti atabilirsin dedi

Yastıklara yor
Yorganlara sor
Nasıl da yandı bu tenim kor kor
Özledim, özlüyor
Özledim, özlüyor






                 

Kalben - Mitoz Mayoz Sözleri
Mitoz mayoz bölünelim
Onlar azalırken biz üreyelim
Mitoz mayoz çoğalalım 
Bir şehrin içinde uzak kalalım
Başka kutuplara dönüşelim birbirimize
Farklı olup birleşelim

Onların ihtiyacı var, 
İhtiyacı var dokunmaya
Neden diye soruşalım
Biz doymayalım, doymayalım
Doymayalım

Mitoz mayoz bölünelim
Onlar üzülürken biz gülüşelim
Mitoz mayoz çoğalalım
Bir kozanın içine kıvrılalım
Onların ihtiyacı var
İhtiyacı var buz gibi başka tenlere
Biz doymayalım, doymayalım
Doymayalım

Onların ihtiyacı var, 
İhtiyacı var dokunmaya buz gibi tenlere
Biz doymayalım, doymayalım
Doymayalım






            

Kalben - Haydi Söyle Sözleri
Seni gördüğüm zaman dilim neden tutulur
Seni gördüğüm zaman güller elimde kurur
Seni gördüğüm zaman hayat sanki son bulur
Gözlerine bakınca dünyalar benim olur

Susma gönlüm sen söyle
Haydi gönlüm sen söyle
Aşkımı sevgiliye
Derdimi sevgiliye

Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi
Haydi söyle rüyalarda gördüğümü
Haydi söyle uykusuz gecelerimi
Haydi söyle

Seni gördüğüm zaman beni bir ateş sarar
Seni gördüğüm zaman yanar yüreğim yanar
Seni gördüğüm zaman canlanır tüm anılar
Seni gördüğüm zaman durur bütün zamanlar

Susma gönlüm sen söyle
Haydi gönlüm sen söyle
Aşkımı sevgiliye
Derdimi sevgiliye

Haydi söyle onu nasıl sevdiğimi
Haydi söyle rüyalarda gördüğümü
Haydi söyle uykusuz gecelerimi
Haydi söyle




Kalben Sadece Sözleri

Kalben Saçlar Sözleri 



0 yorum