ŞARKILAR

BİZİ

SÖYLER.


DİNLEYİCİLER




4 Mayıs 2019 Cumartesi

12:49 0
Simge Pınar. Sofar ile kendisine biraz daha tanıdık olduk. Geçtiğimiz Nisan ayında 'Güzel Şeyler' adlı albümünü çıkardı.
Önüm,arkam,sağım, solum sadece yeniden düzenlenmiş eski şarkılarla dolarken yeni şeyler insanı daha fazla heyecanlandırıyor.
Şu sıralar yerli, yolda veya yürürken ve yahutta bir işle uğraşırken dinlecek 'yeni' şarkılar bulmakta oldukça zorlanıyorum. Ekonomik kriz, müzik piyasasında da kıtlık yaratmış durumda. Eski şarkıları da o kadar çok tükettim de bu durumdan da hiç hoşnut değilim. Neyse buyrunuz efendim, albümle aynı adı taşıyan şarkısıyla duru sesiyle Simge Pınar, Güzel Şeyler:
Güzel şeyler birdenbire 
Ve beklemek ölüm
Derler her gün bir mucize
Ve beklemek ölüm

İyi yapmıyorum düşünerek
Bir rahata eremedim kendimle
Oyaladım aklımı 
Konusu yok ya hayatın
Biraz can sıkıcı dağıttım etrafı
Karışıklık yarattım

Güzel şeyler birdenbire 
Ve beklemek ölüm
Derler her gün bir mucize
Ve beklemek ölüm

Hiçbir şeyi bu kadar istememiştim
Bu yüzden ürkekliğin ne haldeyim
Tam olmak ve dolmak
Beyhude bir uğraş
İnsan gelecekten ne çok medet umar? 
Ben de farklı değilim

Güzel şeyler birdenbire 
Ve beklemek ölüm
Derler her gün bir mucize
Ve beklemek ölüm

0 yorum